Szabadnapom

2013.11.22. 17:25

A mai napra szabadságot vettem ki, több okból is. Egyfelől a túl sok megmaradt szabadnapom kopjon, átvinni jövő évre sajnos nem lehet. Másodsorban az itthoni teendőimmel­/projectjeimmel nem haladok. Tegnap kicsit kotyogó lelkiismerettel jöttem haza, olyan lógni fogok érzésem volt. Szeretek bent ügyködni, tervezni, forrasztani, tesztelni, árajánlatot írni, raktárkészletet rendezni; egy szóval a munkámat csinálni. A munkatársaimat is szeretem, sokat tanulok tőlük. Arra is rájöttem, ha nem lazsálok és tolom a munkát, gyorsabban eltelik a nap.
Ellenben ma mikor felkeltem kipihenten és az itthoni íróasztalomhoz leültem, végigvettem a mai programot, nem bántam meg, hogy itthon maradtam.
Többek közt leolvaszthatom a hűtőt. Az idei besztof karácsonyi ajándékot (nixie-csöves óra) tervezhetem. Az autómhoz talált rengeteg leírás közül kibogarászhatom ami nekem kell. Rendet rakhatok itthon. Blogot írhatok, vagy leülhetek olvasni. Esetleg főzhetek valami finomat. Lehet gitározni is jut idő. Egy szóval rengeteg hasznos dolog, már-már a bőség zavara.
Igazából ennyi mindennel végezni egy nap lehetetlen. Prioritás kell, meg néhány dolgot amúgy is lehetetlen egy nekifutásra megcsinálni.

Szerző: skeletor

komment

Címkék: napom

süti beállítások módosítása