Ejnye Linux I.

2013.11.17. 22:54

Adott egy újonnan vásárolt laptop (páromé). Win7-et nem szereti(a laptop), sokat gondolkodik mindennek, röviden inkompetens(ezt meg a lány nem szereti). A win8.1 már harap, szomorú, de ez van. Rakni szerettem volna mellé egy Linuxot is, baj nem lehet belőle alapon.(hátha megkedveli, mármint a lány)

Windows telepítésénél gondoltam a jövőre, hagytam Linuxos partíciónak is helyet. Úgy éreztem az Ubuntu ide elég lesz az egyszerűségével, mégiscsak egy nő fogja használni, ha fogja egyáltalán. Ha nem, akkor tartaléknak, vagy nekem.

Jött az első akadály. Ubuntu telepítésnél kérdezi mit szeretnék: letörölni mindent és csak őt installálni?(ezt nem); vagy win mellé ugyanarra a partícióra telepíteni(ezt még annyira sem); vagy valami mást. Valami mást szeretnék, tudom mit csinálok, meg már nem először. Kellemetlenül ért, amikor nem kérdezett többet, elkezdett installálni. Biztos vagyok benne, hogy valami félrement, akkora bakit nem csinál egy Ubuntu, hogy C-t mondok, közben ő mégis A-t csinál(ettől függetlenül 100%-ig tudom, hogy C-t kattintottam,elég nagy vagyok már, még csak nem is ittam). Valami figyelmeztetés azért jöhetett volna, hogy te kis balfasz.. biztosan napalmot akarsz a vinyóra?

süti beállítások módosítása